Wie zijn wij?

Stichting de Vrolijke Ballon is opgericht door 3 personen, die werkzaam zijn in de gehandicaptenzorg en verzorging. Ons streven is, op welke manier dan ook, bij iedereen met welke hulpvraag en/of doelgroep een lach op zijn of haar gezicht te toveren.

Het idee is ontstaan door de grote aantallen aanvragen van ballonnen sponsoring ten behoeve van o.a. instellingen in de gehandicaptenzorg, ziekenhuizen en verzorgingshuizen voor onze ouderen.

Omdat wij zelf werkzaam zijn in deze sector, zien wij dagelijks hoe belangrijk de soms maar kleine momenten en attenties voor deze mensen kunnen zijn. Hiermee willen en moeten wij doorgaan, elke lach op een gezicht is immers goud waard!! Uiteraard is de stichting ontstaan om ballonnen te doneren, echter zijn er tal van mogelijkheden waarmee wij ons doel willen bereiken. Wij blijven ons inzetten om dit zoveel mogelijk te kunnen realiseren, wilt u ons daarbij helpen?

Doneer