Uw instelling

Bent u werkzaam in een instelling voor gehandicapten, werkt u in een ziekenhuis of zet u zich in voor onze ouderen? Hebt u verrassende ideeën om de mensen in uw (zorg)instelling in het zonnetje te zetten? Mailt u ons dan vrijblijvend.

Samen met u kunnen we een actie bedenken om dit te realiseren, uiteraard is uw eigen inbreng van harte welkom. Heeft uw (zorg)instelling een feestdag in het vooruitzicht en zoekt u hiervoor passende feestelijke aankleding? Ook dan kunt u ons mailen via stichting “de Vrolijke Ballon”. Uw aanvraag sturen we naar ons ondersteunende ballonnen decoratiebedrijf in Doetinchem waar u rechtstreeks een aangepaste offerte van krijgt en daarmee ook nog eens onze stichting ondersteunt!

Doneer

Stuur uw idee

Ik geef toestemming om de gegevens die ik heb ingevuld heb op te slaan en te gebruiken om contact met mij op te nemen. We gaan zorgvuldig met je persoonsgegevens om, lees hierover in onze privacyverklaring.