Wij van stichting de vrolijke ballon gaan ons nu extra inzetten voor onze ouderen die in huis MOETEN blijven, wij zijn bezig met het regelen van hun boodschapjes en deze bij hen te leveren, dit doen wij nu nog met een aantal vrijwilligers en deze blijven zich inzetten zolang het verantwoord is, echter willen wij meer doen!!

Op deze wijze proberen wij het risico voor onze ouderen die nu thuis zitten te beperken, dit kost tijd, energie, en veerkracht. Ons doel is op dit moment hulp bieden waar we kunnen, maar ook hier en daar een opkikkertje meegeven als wij de boodschappen afleveren en om een beetje kleur te brengen bij het thuis zitten voor onze ouderen.

Of dit nu met een Ballon is een kaartje of een bloemetje, wij willen in deze afwachtende periode een kleine glimlach brengen.

Dit kunnen wij uiteraard niet zonder uw hulp, wilt u hierin bijdragen dan kan dat uiteraard en zullen wij met uw medewerking en donatie proberen zoveel mogelijk ouderen te voorzien van deze lach.

Bedankt namens de stichting en onze ouderen !!

Voor onze lokale verzorgingstehuizen gaan wij met Pasen een aantal paashazen plaatsen, eitjes brengen met een echte wandelende Paashaas !!!

Helaas gaat deze niet in deze opzet door ivm Corona virus!